🤯 راه‌های مقابله با استرس

😋‌ به تغذیه خود اهمیت دهید. کاهش قند خون موجب استرس می‌شود. مواد غذایی سبوس‌دار، میوه، سبزیجات و حبوبات موجب ثابت ماندن اندازه‌ی قند خون می‌شود.

🚫 از مصرف زیاد نمک، چربی، خوراکی‌های سرخ‌شده و مواد قندی ساده که به آزاد شدن اپی‌نفرین کمک و باعث عدم مقاومت بدن در برابر فشار روانی می‌شود خودداری کنیم.

🚶 با آرامش به قدم زدن مخصوص در پارک یا محیط‌های آرام بپردازیم.

🔜 ادامه دارد …

➖➖➖➖➖➖➖➖➖

💊 مصرف ویتامین سی و مصرف ویتامین گروه ب. روزانه یک قرص ویتامین ب کمپلکس بخورید.

🛌 خواب کافی مهم‌ترین عامل برای کنترل استرس است.

💢 مصرف کافئین را محدود کنیم. نوشیدنی‌های کافئین‌دار به‌علت کم‌خوابی استرس ایجاد می‌کنند .

🚫 از افکار منفی دوری‌ کنید و به‌هیچ‌وجه پای صحبت‌های چنین کسانی ننشینید. از کسانی که دائما حرفای منفی می‌زنند دور باشید چون انرژی شما برای ادامه مسیرتان را از بین می‌برند.

💯 هدف و توانایی‌های خود را باور داشته باشید و با خود تکرار کنید من می‌توانم.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖
✅ برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از نزدیکترین نمایندگی

یا دفتر مرکزی:

👥 پیام به ادمین در 👇
📲 واتس‌اپ
📸 دایرکت اینستاگرام
🆔 (تلگرام) @Moshaverdkg

🆑 تلگرام  نمایندگی 👇
🆑 @drkhalilishahrekord

تماس با👇
📱 09199101249
☎️ 03833330480

🌐 سایت رسمی

#مشاوره
❄️❄️❄️❄️❄️❄️

 

 

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.