تکنیک برای زمان نگرانی و ترس

 

🌻 تکنیک اول:

🌸 زمان نگرانی هیچ کاری نکن فقط هوشیار باش وقتی نگرانی می آید هوشیار بمان با تنفست همراه شو و هوشیار و بدون فکر بمان آنگاه خواهی دید که نگرانی می رود و قدرتی از ماورا درونت داری که کلید تمام درهای بسته است
(اگر در ریتم تنفس تان مشکل ایجاد می شود تکنیک دوم را استفاده کنید)

🌻 تکنیک دوم:

🌸 راه ديگر اين است كه آگاهي خود را به ميان بدن و يا روي ستون فقرات ببريد. انسانها غالبا از لوب جلويي مغز استفاده مي كنند ولي كاري كه تمام اساتيد سعي در آموزش آن به شاگردان دارند انتقال آگاهي به ستون فقرات يا ميان بدن است. در هر حالي كه هستيد مثلا غذا خوردن، پشت چراغ قرمز يا تماشاي تلويزيون تنها ستون فقرات خود را حس كنيد.

🆑 @drkhalilishahrekord🌸🍃

📞09199101249

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *